En vanlig lördag....

Lördagen har gått i hockeyns tecken. Som alltid är det hockeyträning för Felix på lördagmornar följt av allmänhetens åkning för hela familjen.

I likhet med förra helgen tog jag och Norah en promenad till ishallen. 4,5 km med 30 med kg vikt framför sig (Noris & vagn) känns i kroppen. Lägg sedan till en timme på isen i full fart med son, dotter o make så förstår du hur trött jag var!

Eftermiddagen tillbringade jag i soffan i horisontalläge, några tvättmaskiner hanns med iofs men inte så mkt mer!

Vi fick iaf ett ryck vid 16,30 tiden och fixade iordning oss, packade in ungarna i bilen och åkte till Trollbäcken för att äta middag på en Kinarestaurang. Vi var sjukt sugna på det och maten på just denna restaurang är supergod. Barnen åt friterad kyckling m sötsur sås o ris till. Och inte att förglömma, räkchips till alla till förrätt!

Ikväll har vi slappat i soffan och kikat på film efter att barnen somnat. O ja, inlämningen är också inlämnad nu och jag inväntar med spänning onsdagen då vi får reda på resultatet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0