Ett efterlängtat besked

Första helgen i december skrev jag en tenta i Fastighetsförmedling, den kurs som jag läst under hela året, visserligen på deltid men ändå, på Högskolan i Gävle. Tentan är värd hälften av poängen på kursen, dvs 15 hp, och var inte direkt den lättaste jag skrivit under alla år på Högskolan.

Idag vid 14-tiden kom iaf domen - eller ja, resultatet. Det hade gått bra och jag passerade godkäntgränsen med ett helt ok marginal. Bryr mig egentligen inget om betyget, så länge jag klarar kursen är jag nöjd men man vill ju alltid lite till....

Tentan som jag skrev i måndags i Fastighetsvärdering gick också bra, räknar med att ha klarat den. Detta skulle således betyda att jag bara har en kurs kvar att läsa innan jag har all utbildning kompletterad för att arbets som fastighetsmäklare:) Tyvärr går ju den sista kursen i Fastighetsrätt, som jag vill läsa på distans för att kunna jobba som vanligt, endast på höstterminerna så det blir en hel vår utan plugg. Mycket tid till annat såsom tapetsering etc efter att barnen somnat på kvällarna! Funderar på ett besök in på Hollister för att fira resultatet, det är väl ok ?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0