Storm

Idag jobbade jag hemifrån då det var min hämtningsdag samtidigt som jag skulle till BVC på 3-årskontroll med Noris. Med berömd godkänd blev hon iaf, 15,5 kg och 97,5 cm stor har hon blivit:)
Det började blåsa som bara den efter lunch och när det var dags för dagishämtning var det knappt så jag kunde stå upp utan att anstränga mig, helt galet!

Hade tänkt ta en långpromenad men då det blåste så mycket så fick det bli en timme på isen på Felix hockeyträning istället:) Hur kul som helst men en massa killar och tjejer som bara älskar att spela hockey!

Pappa kom hem till oss idag och stannar på obestämd tid, dvs till måndag iaf. Vi har lite mkt just nu igen, som vanligt innan jul så han är hos oss och hjälper oss med barnen.

Imorgon blir det supertidigt för mig igen, ska till Lantbruksuniversitetet (jag ska inte bli bonde:)) och gå på föreläsning på den korta kursen jag läser i Fastighetsvärdering. Den här gången tar jag bilen, normalt åker jag alltid tåg när jag åker till skolan i Gävle, men Uppsala är så nära... ska få sällskap i bilen av en tjej som är med i min PM grupp så det blir lite roligare på vägen! Har bunkrat upp m Cola Zero så jag håller mig pigg:)

På lördag är det dags för tenta i Fastighetsförmedlingskursen som jag läst ända sedan januari. Helt galet att det är klart snart!

Och slutligen på söndag är det fotodags för 'la familia' på The Studio. Återkommer om detta senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0