Cars 2

På vägen hem från Sickla passade jag och en mycket trött Noris på att beställa tårta till hennes 3-årskalas nästa helg. Ni vet ju att jag har skrivit om vår 'rosa-tokiga' tjej men nu verkar allt ha ändrats över en natt. Hon skulle absolut ha en Blixten McQueen tårta, punkt. Jag hade redan gett med mig och köpt tallrikar, muggar och servetter med Cars 2 tema på Party Land i Sickla men att det skulle bli en tårta med samma tema hade jag nog aldrig trott. Men tji fick jag!
På vårt lokala konditori beställde vi iaf en tårta med en bild på Blixten o co.

Inuti skall det vara som en prinsesstårta - med rosa marsipan runtom. Haha, ser framemot att se den slutliga tårtan, men det blir nog bra. Huvudsaken är att den blivande 3-åringen blir nöjd med sitt val. Nämnde jag förresten att ljuset på tårtan är med Barbie:) En salig blandning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0