Tapeter

När vi flyttade in i vårt hus valde vi att få alla väggarna vitmålade istället för att tapetsera fondväggar. Den huvudsakliga anledningen till detta var att det alltid finns en viss risk för torksprickor i nybbyggda hus och det hade varit trist om vi hade blivit tvungna att fixa om väggar pga sprickor. Nu har ett år gått och vi börjar lite smått planera in kvällar för att få upp tapeter. Tapeterna till vårt sovrums fondvägg köpte jag redan innan vi flyttade in:) Det är en tapet från svenska Mimou, svart bas med små silvriga blommor och gröna stjälkar. Jättefin tycker jag
Svart Kyoto från Mimou. Inköpt på Länna Möbler.
Till gästrummet skall vi köpa en vit tapet som denna från Eco.
Whitel kollektionen från Eco.
Till Noris rum lutar det åt denna. Jag vet, ingen direkt barnrumstapet men den passar vår energiska dotter väldigt bra:)
Intrade- Pip kollektion
Tapeten kommer från Intrades kollektion Pip.

Till Felix rum förhandlar vi fortfarande med herrn ifråga men det lutar åt att det blir en mörkblå tapet med stora vita stjärnor, har för mig att Midbec har en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0