Wen Haircare

Jag är i himmelriket vad det gäller dessa hårprodukter. Wen by Chaz Dean såg jag första gången på TV shop en dag då jag var hemma och var sjuk. Det såg ju givetvis för bra ut för att vara sant men jag surfade lite på nätet och då mitt hår normalt ser ut som ett fågelbo (blont o tvättas varje dag tack vare alla svettiga träningspass) tänkte jag att det var värt att prova. Priset var ju inte högre än det schampo som jag normalt sett köper hos frissan.

Det smarta och smidiga med Wen är att det endast finns en produkt, Cleansing conditioner som man använder. Inget meck med både schampo och balsam:) Wen innehåller inga konstiga ämnen heller utan är väldigt skonsamt för hårbotten och håret.

Jag är nu inne på flaska nr 2. Först testade jag Sweet Almond Mint som var jättebra men jag insåg till slut att den var lite för återfuktande/nästintill för fet för mitt tunna skandinaviska hår så denna gången blev det en flaska av Cucumber Aloe istället.

Wen Haircares Cleasing Conditioner som jag älskar!!! Jag beställde även en djupinpackning, också den med Cucumber Aloe, men då den skall sitta i 30-45 min, helt över natten, så får det bli test av den i helgen!

Kan verklligen rekommendera detta märke!
(bilderna från hemsidan)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har funderat på att köpa det där också .. kanske ska slå till nu när jag vet någon som är riktigt nöjd? :)

2011-11-03 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0