Loppi.se

Nu så- ser ni att jag har lyckats få till knappen till Loppi.se :) På vänster sida på sidan finns den. Känner mig SÅ nöjd!

Loppi.se är ett mycket bra alternativ till andra sajter där man kan köpa och sälja barnkläder och andra barnartiklar. Har ännu inte testat dem själv men då jag har ett antal ICA-kassar med urväxta kläder och skor skall jag nog i helgen försöka få ut det mesta till försäljning.

Loppi.se hade även tillsammans med Åhlens ett jättebra event tidigare i höstas då de delade ut Dagispåsen.
Dagispåsen är en slitstark plastkasse som används precis som namnet antyder, til och från dagis. Du slipper ha tusen olika väskor/kassar/påsar som du släpar ombyte, teckningar och allt annat i varje dag. Med flertalet samarbetspartners fanns det en massa gottigt i påsen när vi hämtade dem på Åhlens City i Sthlm.

Jag hoppas att det blir en ny dagispåse nästa höst då vi lär ha slitit ut våra vi det laget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0