Nu kan julen komma...

Jag är nämligen klar med barnens alla julklappar:) Vi har i år begränsat oss till 4 klappar per barn. Dels för att de alltid får så mycket av släkten och för att Noris fyller år i november och Felix i januari. Det blir firande så det räcker och blir över. Med mina föräldrar på plats hemma åkte jag o maken iväg till Farsta centrum efter lunch och fikade och shoppade. Eftersom inte allt som vi sökte fanns där körde vi vidare till Sickla Köpkvarter efter en stund. 2,5 timme senare var följande inköpt:

Felix                                            Norah
Jordglob                                      Rosa slalomhjälm
                                                   Inomhusgympaskor

Till Felix hade jag redan tidigare köpt en bilbana och bägge barnen har också en varsin bok som Tomten kommer att komma med.

Vi har som en tradition, som Felix införde, att man på julaftonsmorgon får en present i julstrumpan som hänger på dörren. I år kommer barnen att få en varsin måleri/pysselbok som de kan sysselsätta sig med fram till att jultomten kommer...

Passade även på att köpa adventkalendrar till barnen. Bara en månad kvar ju.
I år får Felix en Lego Star Wars kalender och Norah en Play Mobil- det var den mest rosa kalender jag kunde hitta:) Dessa hittade vi på Lekia,  rekommenderas!

Passade även på att köpa födelsedagspresent till norah. Vår blivande treåring får pärlor och pärlplattor i olika djurformer samt ett pussel med Hello Kitty. Hon älskar att sitta och pillra med saker så detta kommer att passa henne perfekt.

Nu är det visst dags för 'Så mycket bättre'!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0