Blogkeen

Som ni ser här på vänster sida på min startsida har jag lyckats få till en rosa knapp med koppling till Blogkeen. Blogkeen är en sida genom vilken du som läser bloggar kan på ett enkelt sätt få uppdateringar av ALLA dina favvo-bloggar utan att behöva surfa in på var och en av dessa enskilda sidor. Blogkeen uppdaterar dina favoriter på dn sida och du kan läsa alla genom en enda sida. Smart eller hur?! VIdare  kan du som bloggar få statistik över dina besökare genom Blogkeen.

Blogkeen finns även som en app till din Smartphone, jag har laddat ner appen och den funkar finfint!

Om du skriver en egen blogg, eller läser många olika bloggar, surfa in på Blogkeen HÄR och registrera dig du med, och glöm inte att följa just min blogg! Ha en härlig snöig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0