Everyday workout app

Nu har jag även hunnit med att prova ytterligare delar av everyday workout appen som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Den här gången var det benen som fick sig en genomkörare, om än en kort sådan. Körde också en 5-minuters magträning. Passar mig perfekt då jag för tillfället har mycket att tänka på inför kommande tenta och inlämingar samtidigt som jobb och familj ska hinnas med.

Yoga appen som finns är 20, 40 och 60 min, den måste laddas ner via Itunes med tanke på filens storlek. Har den på telefonen men jag har inte riktigt kommit till ro tillräckligt för att köra den hemmavid.

Så här ser det ut i appen (bilder från min mobil med appen igång) på telefonen:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0