The Studio

Idag har vi varit och lekt modeller för en dag, hela familjen! Jag köpte via Groupon ett erbjudande på The Studio till oss 4 och idag var det äntligen dags. Vi fick alla håret fixat, lite mer smink på mig än de andra 3, Norah fick lite läppglans som hon slickade bort 3 sekunder senare och Felix fick foundation på sitt blåmärke på näsan:) Fokus var på familjebilder och på barnen men det blev en del bilder på mig och maken också. Dem har jag valt att inte publicera här på sidan då de känns som vi vill ha dem för oss själva samt att maken inte är så pigg på att visa sig här på nätet:) Karlar....;) Till slut valde vi ut 20 bilder som vi köpte, det var rätt många som var liknande så det blev ett lagom urval tyckte vi. Perfekt för årets julkort samt förstoringar till släkten. Vi kommer också att beställa 3 förstoringar på barnen som vi ska rama in i en silvergrå ram med 3 platser som sen skall hänga i vårt sovrum. Har också funderingar på att beställa en Canvastavla i färg på det här kortet på barnen:



Ett alldeles underbart knasigt kort på barnen var det här då de fick spexa i finkläderna (vi hade 3 ombyten var med oss):



Nedan följer lite bilder på barnen och så nåt ego-kort:)







...o så jag själv då:) Rätt nöjd med kortet. Inte så ofta man är upp piffad som småbarnsmamma! (trots en enkel klädsel:))




Nu är det dags för kalas hos svåger - resten av familjen är redan där men jag passar på att fixa lite här o köra en maskin tvätt och ska ta en promenad dit och ansluta snart....skönt att slippa laga middag själv ikväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0