4good

Måste bara tipsa om denna sida som 4good har. Jag kom i kontakt med nätverket för ett par veckor sedan genom en gammal arbetsbekant.

Jag kommer att gå på ett event om ett par veckor som 4good arrangerar och kan då berätta mer men det verkar mycket spännande:)

Enligt hemsidan som jag länkar till ovan beskriver nätverket sig själv enligt följande:

4good är ett nätverk som vill sprida solsken och inspirera alla tjejer mitt i livet (ja, du finns där bland alla deadlines, hämtningar, lämningar, tvättider, yogasessioner, tonårsbekymmer, vabbar och biobesök) till att leva ett rikare liv. Ett liv där du utvecklas personligen, kroppsligen och själsligen.

Spana in och anmäl er ni med. Det kostar inget att vara med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0