Favvobloggar

Jag hade egentligen aldrig tänkt att börja blogga men när vi för dryga 2 år sen köpte vår tomt, dvs platsen där vi numer bor i vårt 1 år gamla hus, hade jag funderingar på att skapa en blogg där alla kunde följa vårt bygge. Namnet på min blogg -Vi i det svarta huset- kommer därifrån då vi ville bo i ett svart hus, vilket vi gör idag:) Tänkte iaf dela med mig av mina två favvobloggar, Lofsan och Spark i Baken. Bägge bloggarna är träningsbloggar vilket jag känner igen mig i då träningen alltid varit en stor del av mitt liv. Då både tjejerna som skriver dessa bloggar dessutom är småbarnföräldrar är det mycket av det som de skriver som jag känner igen mig i. Att de skriver på ett mycket inspirerande och igenkännande sätt gör att jag besöker deras bloggar flera gånger dagligen:) Lofsan hittar du på All för Föräldrars bloggportal medan 'Spark i Baken'-Terese kör på eget.

Kika in ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0