Lördag:)

Lördagen började m sovmorgon, maken vaknade först av alla, och då var klockan redan 8!!

Vid 9,30 drog killarna till ishallen och Noris o jag softade en stund till. Då vi alla skulle åka på allmänhetens åkning efter hockeyskolan idag fick N sätta sig i vagnen och vi tog en rask promenad på 4,5 km till ishallen!

Sedan blev det åkning i dryga 1,5 timme för mig o fröken innan vi tog bilen hem o lämnade killarna kvar i hallen, nu m våra grannar som sällskap. De skulle få åka hem med dem sen....vi väntar fortfarande på storåkarna!!

Nu har jag hunnit m att tvätta 2 fönster in och utvändigt, så skitiga de var!! Resten hoppas jag hinna fixa imorgon...

Senare ska jag o barnen till ICA Maxi, det blir premiär för N på Lekhuset, och jag får handla i fred! Bl a ska Kläder till Luciatåget inhandlas!

Mina sötnosar tidigare idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0