Min kväll

Jag och maken har försökt att dela upp hämtningar o lämningar på dagis så gått det bara går. Det betyder att en normal dag så behöver vi aldrig lämna OCH hämta. Detta betyder att jag har åtminstone 2 kvällar fria till både träning och annat skoj. Ibland blir det även en massa övertid på jobbet :( Idag kom jag iaf hem lagom till middagen; rotfruktslasagne m sambal oelek och rotselleri gjorde att det blev lite starkare, supergott! Recept finns på ICAs hemsida !

(Bilden lånad från ICA)

Jag och M nattade busungarna och därefter drog jag på mig träningskläderna och tog en rask promenad på 45 min. Jag känner inte riktigt att tiden räcker till just nu för både ordentlig träning, familj, jobb och skola så det fick bli en må bra promenix m bra musik i lurarna. Jag har min sluttenta på lördag i en kurs som jag läst på Högskolan i 2 terminer...den tar det mesta av överskottsenergin just nu!

Jag har nu haft mina Salomon skor som jag skrev om i ett tidigare inlägg i en vecka. Har hunnit med ett par löppass, långprommis m vagnen och nu en snabb promenad och jag ÄLSKAR verkligen dem! Hur bra som helst och kanongrepp mot asfalten även nu när det börjar vara frost på marken om kvällarna. De sitter jättebra och greppar verkligen runt foten på ett bra sätt.

Nu ska jag läsa lite till och hoppas att något nytt litet fastnar i huvudet inför lördagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0