Buzzador

Jag är en Buzzador. Det innebär att jag genom ett företag som heter Buzzador får ta del av olika kampanjer som går ut på att testa olika varor/varumärken och därefter demonstrera dessa för mina vänner. Ofta får man även prover som jag själv skall testa först och sedan testa på mina vänner. Det kan vara allt från barnmat till duschtvål till att testa en tjänst på nätet där man hyr DVD-filmer. Efter genomförd 'buzzning' skall man rapportera in feedback till företaget. DU kan läsa mer om vad det innebär att vara en buzzador HÄR.

Denna gång hade jag turen att bli en av de 1 000 utvalda ( av över 150 000 ansökande) som fick äran att prova Zetas parmesanostar och balsamico vinäger. Jag är inte så mycket för sådant själv men maken älskar ostar och även balsamico.
Vår spartanska 'köttbullar och makaroner'-middag fick sällskap av en stor bit lagrad parmesan som smakade finfint enligt maken. (Observera den fins ostkniven som vi fick med i paketet också:))


Osten som jag buzzar om genom Buzzador

Idag var sista dagen på min kurs i koncernredovisning som jag har gått igenom jobbet. Det har varit mycket lärorikt men SÅ slitigt med mycket räkneövningar och låååånga dagar. Lägg till förseningar hos SL och ösregn dessa dagar....


Förresten är det jättekul att se att det faktiskt är några som kikar in här lite då o då. Lämna gärna ett avtryck så jag vet vilka ni är och är:)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den där parmensanen är bara fööör god! Hmm :P

2011-10-26 @ 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0