På G -äntligen!

Efter att ha reggat bloggadressen för en månad sen har jag tänkt ta tag i innehållet i stort sett varje dag... men men, tiden går ju åt allt annat, som det sig i och för sig bör i en barnfamilj med heltidsjobbande föräldrar.

Men nu, äntligen, har jag lyckats få till en egen header, inte för att jag är nöjd med den men bättre än den som var innan, och ska nu försöka mig på lite inlägg framöver.

Delar med mig två härlig höstbilder från vår trädgård, det har sina fördelar att arbeta hemifrån ibland, och då menar jag inte bara fördelen att kunna köra 5 tvättmaskiner med tvätt på en vardag;)

Ett litet blomsterarrangemang som klarar av höstens frost och snön på vintern. I en frostsäker svartmelerad kruka från Bauhaus.Flerårig ljung från lokala handelsträdgården i gröna krukor och olika jordgubbsplantor i min lilla plantering mot berge

Ha en riktigt härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0