En ny bio-favorit


Idag blev det en spontantur till Kungens Kurva efter jobbet. Jag skulle inhandla det sista inför tapetseringen av gästrummets fondvägg och då blev jag lite sugen på att även passa på att gå på bio när vi ändå var i närheten av en biograf.

Valet föll på en film som jag velat se sedan den hade premiär på juldagen; New Years Eve. Ett mycket lyckat val, filmen var alldeles underbar! Filmen kryllade av kända ansikten som Sarah Jessica Parker, Jessica Biel, Zac Efron, Josh Duhamel, Robert De Niro för att nämna några.

2 timmar lång, alldeles lagom, och på en 5-gradig GRÅTskala ger jag en en 3.a :) Filmens regissör gjorde även Pretty Woman och Run Away Bride, det säger väl allt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0