ViPR testpass på SATS

Gud vad jag har saknat att köra gruppträning på SATS- Vilket j-a kul pass jag fick gå på idag. Tack Terese för att du ordnade detta!!

Jag ser ViPR passet som en modern ersättare till Boby Pumpen; samma vikt rakt igenom passet (4,6 eller 8 kg. Jag valde 4 då jag inte tränat pump eller liknande pålänge och det räckte). Svetten rann av mig efter en kvart och hela kroppen fick sig en rejäl genomkörare även om jag tror att benen och rumpan kommer att vara extra ömma imorgon - känner redan nu av aningens i benen:) Bara härligt!

Nedan har jag lånat lite bilder från Terese hemsida Sparkibaken.se där det även finns en film utlagd från vårt pass..... den rosa svettiga kämpande tjejen längst bort i början är jag. Ha överseende med tekniken;)



Ovan: Blandade bilder lånade från sparkibaken.se med terese in action i mitten längst ner.

Nedan är hela gänget samlat efter passet. svettiga och glada!



Zenit kommer jag att besöka fler ggr så fort jag fixat ett SATS kort igen, vilket bör ske typ i morgon:)


Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Kul att träffa dig igår! Hoppas att vi ses igen :-)

2012-01-05 @ 09:09:28
URL: http://sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0