Diamons are a girls best friend

...eller är det tamponger månne tro?! Iaf så kom det ett paket på posten idag, med just tamponger. Jag reggade mig för ett tag på en sida som heter Tamponsforfree där man kan erhålla gratis tamponger efter ett tips av en bloggkompis, Lina

Om jag hajat det rätt med sidan så går företag in och betalar för att 'marknadsföra' sig på tampongpaketen och detta finansierar således tampongerna som vi får gratis, samtidigt som olika företag gör reklam för sina produkter. J-t smart!

Kan vara värt att testa, jag lägger ner åtskilliga kronor årligen på detta 'måste' och alla besparingar är ju mer än välkomna:)



Kommentarer
Postat av: Weronica

Ett annat tips för att spara pengar i plånboken och framförallt miljön är att använda en menskopp. Dyr engångskosnad (400:- tror jag) men du kan ha den i upp till 8 år - minst.

Jag älskar min och saknar inte tamponger alls...

kolla på menskoppen.se

2012-02-14 @ 07:40:20
URL: http://nattmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0