Fredagsmys

Ikväll blir det Fredagsmys med kidsen. Gott ska inhandlas och mat ätas innan vi kastar ner oss i soffan och kikar på tv tillsammans. Nu brukar Norisen vara trött efter en lång vecka på dagis så för hennes del brukar inte ferdagskvällen bli så mycket senare än de övriga kvällar i veckan.

Felix har hockeyträning imorgon fm, kl 10, så han får lägga sig runt 20-20,30 mot normala 19 för att orka upp imorgon bitti.

Jag ska kika på På Spåret, får se om mannen joinar eller inte.

Vi inväntar mina päron ikväll. De kommer över för helgen och busar med barnen medan mannen och jag ska åka längd både imorgon och på söndag. Nästa helg åker vi hemåt till Fagersta för de sista 2 dagarna med långpass innan det är dags för Öppet Spår på Vasan. Lite drygt 3 veckor kvar och jag är skitnervös redan!!!! Typiskt mig!




Mumsfilibabba från Karamellkungen. Lite sånt här blir det för mig del ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0