Me & I

Med 'våren' kommer också Me&I's nya vårkollektion.
I höstas tokshoppade jag deras plagg ifrån samarbetet med Cecilia Blankens och ingen blev väl gladare än jag när jag såg att min absoluta favvoklänning/tunika/lång-topp i svart nu även finns att tillgå i brunt!

Så snygg är den! (samtliga bilder lånade från meandi.se)



Sedan köper jag alltid byxor, korta eller långa lite beroende på årstid, och använder hemma och till och från affären. I år lutar det åt dessa bruna då jag redan har byxor och knickers i svart och grått.



Jag brukar ha visning hemma hos mig eller gå på visning hos kompis normalt. Nu har tyvärr 'vår' Charlotte slutat som säljare hos Me&I så det lutar åt att det blir till att beställa genom en säljare via nätet om jag inte blir bjuden på nåt party hos någon annan.

Barnen brukar alltid få välja sitt också på partyt. Jag har köpt underkläderna från Me&I när de funnits och strumpor likaså. De är av helt fantastisk kvalité och håller igneom tvätt och torktumling utan problem.

det jag gillar i årets kollektion för vår 6-åring är dessa knickers, snygga och skyddar knät i vilda lekar ute på gården. Han har haft några liknande tidigare men vuxit ur dessa, även de köpta hos Me&I.



Mini på 3-års älskar ju allt som är ROSA och lite därtill. Jag blev lite besviken på färgerna i årets kollektion då jag tyckte att det var mycket brunt och otjejigt men förstår ju att allt inte kan vara rosa till tjejer:)

Jag gissar att denna klänning med groda skulle gå hem hos Noris (för övrigt sama groda som finns på vår rosa kudde som jag fick som värdinnegåva från Me&I för nåt år sedan:))



O som sagt, lite strumpor behöver man alltid... men vart tog de supersköna undekläderna vägen?????


Till vänster på min huvudsida kan ni genom att klicka på loggan för Me&I komma vidare till deras hemsida och kika på resten av de snygga kläderna för mammor och barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0