Morgonpasset

Morgonens träning avklarad på gymmet. Så skönt! Gick upp runt 5, åt grötfrukost o en slurk vitaminer, sen en snöig promenad till bussen som tog mig nästan ända fram till dörren på SATS i Haninge. Hur smidigt som helst! Då jag kände av träningsvärken sedan de tidigare passen i veckan hade jag bestämt mig för att köra lite mer fokus på kondition istället för styrka som jag fokuserat på de tidigare 2 passen i veckan. Jag värmde upp på löpbandet, 5 min på 10 km/h och därefter ökade jag med 1 km/h per minut. Körde så i 10 minuter. Därefter var det Tabata-premiär på löpbandet. Jag fixade personbästa på bandet, 15.5 km/h!! Körde 3 Tabataomgångar, sen var jag helt slut. 10 min på roddmaskin blev det också, bra för överkroppen och avslutningsvis 3x 12 på axelpress samt 2 omgångar Tabata i plankor, den här dagen körde jag 'vanliga', sneda och plankor där jag drog upp knät mot armbågen.


Lite smått utanför min 'comfort zone' bland alla fria viker, men det tar sig!



Färdigtränad och så där härligt glad, trött o svettig:)

Svetten rann av mig. Skönt o ha träningen avklarad så jag kan ha fokus på annat under resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0