Nytt redskap och ett linne

Efter att ha kommit igång ordentligt med träningen på gymmet inser jag att det saknas lite träningskläder i min garderob. Det går ju åt en del när jag tillbringar 4-5 pass i gymmet under en vecka och jag varken har tid eller lust att tvätta en massa under veckorna. Därför blev det så bra igår när jag sprang in på Stadium på vägen till tåget, egentligen för att kolla efter mjukisbrallor till sonen, och hittade ett superläckert Nike linne i shockrosa för 149 kr (ord pris 349kr ). Perfekt för mig. Att det var i Dry Fit material, dvs snabbtorkande material som är perfekt vid svettig träning, gjorde inte saken sämre.


Jag inhandlade även gummiband från Casall som jag kan köra med när jag tränar hemma de kvällar som mannen jobbar (med på bilden ovan)

Ikväll är det hockey m Felix och vilodag för min del. Lite planka och rumpövningar kan det nog bli trots det:) Svårt att låta bli när man ser att det ger resultat!

Ha en bra dag där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0