Back on track

Delmål 2- gymmat klart för första gången på evigheter!

Tog det lugnt o körde följande:
• 20 min intervaller på band
• 2 km på stakmaskinen som jag redan nu ÄLSKAR!

sedan gjorde jag några 2-övningsset m 12 rep på varje och upprepade detta 3 ggr:

• benböj m stång på raka armar
• plankan

• utfall m stång på axlar
• marklyft m stång

• axelpress rakt upp
• axlar, baksida (fantastisk övning som superproffset Lofsan tipsat om)

Avslutningsvis körde jag 2 Tabataintervaller för planka och latsdrag m hantlar.

Lite lagom som en liten "känna på" omgång efter sjukdomarna!



Kommentarer
Postat av: Lina

SKa bli bättre o följa din blogg gumman :) Vilken fina tårta felix fick :) Härligt m säfsen, hoppas du mår bättre snart :) Kul att du följer både spark i baken och lofsans bloggar :) nu ska jag hoppa in i duschen i sen på m uniformen, thailand anropar...jaaa, jag älskar ju mitt jobb sååå mkt, synd bara att man inte har fast jobb....det är ju en stor nackdel...men so far så går det ju bra :) massa kramar

2012-02-01 @ 12:39:47
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/liniz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0